“10 anys de música i compromís”, de Martí Noguer

10 anys de Música i compromís

Ja està disponible al canal de youtube del Conservatori del Liceu l’enregistrament de “10 anys de música i compromís” de Martí Noguer.

L’obra es va estrenar en el concert de les Beques Ferrer-Salat que va tenir lloc l’11 de novembre al Conservatori Superior del Liceu, on vam poder sentir l’orquestra de cambra de becats acompanyats de secció de ritme dels becaris del departament de jazz. Després d’un emotiu reencontre via zoom amb els antics becaris ara repartits arreu del món, el compositor i també antic becat Martí Noguer va explicar que la peça anava dedicada als anys de treball de la Fundació.

Si no vau poder assistir al concert, ara podeu escoltar-la fent clic aquí.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...