“10 anys de música i compromís”, de Martí Noguer

10 anys de Música i compromís

Ja està disponible al canal de youtube del Conservatori del Liceu l’enregistrament de “10 anys de música i compromís” de Martí Noguer.

L’obra es va estrenar en el concert de les Beques Ferrer-Salat que va tenir lloc l’11 de novembre al Conservatori Superior del Liceu, on vam poder sentir l’orquestra de cambra de becats acompanyats de secció de ritme dels becaris del departament de jazz. Després d’un emotiu reencontre via zoom amb els antics becaris ara repartits arreu del món, el compositor i també antic becat Martí Noguer va explicar que la peça anava dedicada als anys de treball de la Fundació.

Si no vau poder assistir al concert, ara podeu escoltar-la fent clic aquí.

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DCL’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management...