XII EDICIÓ BEQUES FERRER-SALAT CURS 2021-2022

Quan l’excel·lència i el compromís es troben

Cada curs, la Fundació Ferrer-Salat ofereix el mecenatge per a 12 noves beques d’estudis musicals superiors

Sabem que l’educació musical pot ser un element clau tant per la formació dels joves com pel progrés social. També sabem, però, que la música no és una carrera fàcil i requereix d’uns recursos que no estan a l’abast de tothom. És precisament per això que, des de fa més d’una dècada, en col·laboració amb el Conservatori de Liceu, treballem per facilitar l’accés als estudis musicals de desenes de joves promeses gràcies a les beques Ferrer-Salat.

LES BEQUES

L’objectiu de les beques és proporcionar el suport econòmic necessari perquè l’alumne pugui dedicar-se plenament al seu desenvolupament artístic. La beca cobreix el cost dels quatre anys d’estudis al prestigiós Conservatori Superior del Liceu, l’accés a les seves instal·lacions i als cicles de masterclasses i concerts que s’hi organitzen cada any. A més, gràcies a les beques es genera un espai de trobada entre els seleccionats, on es fomenta el seu creixement a través de grups de cambra, de masterclasses i de l’acompanyament constant d’un grup de professors i repertoristes de molt prestigi.

La doctora Maria Serrat, directora del Conservatori Superior del Liceu, ens explica la importància del compromís amb l’excel·lència.

Les bases

PER ACCEDIR A LA BECA

> Disposar de la nacionalitat espanyola.
> Haver nascut després del 31 de desembre de 1994 per a totes les modalitats d’Interpretació de Jazz, Música Moderna, Guitarra Flamenca i Música Clàssica i Contemporània (tret de Cant).
> Haver nascut després del 31 de desembre de 1992 per a la modalitat de Cant dins d’Interpretació de Música Clàssica i Contemporània.
> Haver nascut després del 31 de desembre de 1992 per a l’especialitat de Composició.

PROCÉS DE SELECCIÓ

El formulari d’inscripció i la carta de motivació es poden trobar a la web del Conservatori del Liceu: www.conservatoriliceu.es. Cal omplir el formulari d’inscripció en línia presentant la següent informació escanejada:

> Currículum Vitae
> Còpia DNI
> Expedient acadèmic
> Carta de motivació seguint el formulari en línia

CALENDARI CONVOCATÒRIA 2021-2022

De l’1 de febrer al 5 d’abril de 2021.
Inscripcions i presentació de la documentació i els vídeos. Presentació de les obres dels candidats de Composició.

23 d’abril de 2021
Publicació dels candidats seleccionats per a la segona fase.

Del 3 al 6 de maig de 2021
Audicions de la segona fase per als candidats d’Interpretació. Exercicis i entrevista per als candidats de Composició.

6 de maig de 2021 (al Concert de becats de la convocatòria anterior)
Publicació dels resultats finals.

Per a qualsevol dubte o consulta podeu posar-vos en contacte amb:

María Fernanda Martínez
Fundació Conservatori Liceu