primaria musical

Programa musical de primària per a la Integració social

L'educació musical és una eina fonamental per a la integració i la cohesió socials. La música crea vincles culturals i emocionals insubstituïbles entre les persones, i el seu estudi promou el progrés humà i ètic en el si de la societat..

Veure més

La música millora la qualitat de vida

La Fundació col·labora des de l'any 2016 amb Nexe Fundació, entitat de referència a Barcelona d'atenció a la infància amb pluridiscapacitat ia les seves famílies, explorant el poder infinit de la música per contribuir a la millora de la qualitat de vida.

style switcher

primaria musical

Accés universal a l'art i la cultura

ARTransforma és una entitat sense ànim de lucre fundada el 2009 per professionals de l'art i la cultura amb l'objectiu de fomentar la igualtat d'oportunitats i l'accés universal a l'art ia la cultura en qualsevol vessant (participació, educació, professionalització ...) i disciplina artística (música, dansa, pintura, teatre ...).