XI EDICIÓ BEQUES FERRER-SALAT CURS 2020-2021

La recerca de l'excel·lència com a compromís essencial

La Fundación de Música Ferrer-Salat considera la educación musical un elemento fundamental en la formación integral de las personas y, como tal, piedra angular del progreso social

Objectius

És per això que, d'acord amb el seu compromís amb la recerca de l'excel·lència, convoca en aquesta edició 12 beques per cursar tots els estudis al Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu. La Fundació agraeix a la Fundació Conservatori Liceu seva inestimable col·laboració per aconseguir aquest objectiu.

Tipus de beques

La Fundació de Música Ferrer-Salat ofereix 12 beques destinades a realitzar els estudis superiors en Interpretació (Música Clàssica i Contemporània, Guitarra Flamenca, Jazz i Música Moderna) o Composició en el Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu.

Accés a les bases

Per disposar de més informació sobre les beques, pot accedir a la secció de bases de les mateixes mitjançant el següent enllaçVeure les bases

Descàrrega

Descarrega les bases de les beques de el premi en format PDF

Més informació

Per a qualsevol dubte en relació a les beques si us plau contacti amb nosaltres.