Beques

X EDICIÓ BEQUES FERRER-SALAT 2019

La FUNDACIÓ DE MÚSICA FERRER-SALAT considera l’educació musical un element fonamental en la formació integral de les persones i, com a tal, pedra angular del progrés social. És per això que, conforme al seu compromís amb la cerca de l’excel·lència, convoca en aquesta edició 12 beques per cursar tots els estudis al Centre Superior de la Fundación Conservatori Liceu

La Fundació agraeix a la FUNDACIÓN CONSERVATORI LICEU la seva inestimable col·laboració per aconseguir aquest objectiu.

TIPUS DE BEQUES

La FUNDACIÓ DE MÚSICA FERRER-SALAT ofereix 12 BEQUES destinades a realitzar els estudis superiors en Interpretació (Música Clàssica i Contemporània, Guitarra Flamenca, Jazz i Música Moderna) o Composició al CENTRE SUPERIOR DE LA FUNDACIÓN CONSERVATORI LICEU.

Accés a bases beques

Per disposar de major informació sobre les beques, pot accedir a la secció de bases de les mateixes mitjançant el següent enllaç.