Beques Ferrer-Salat
Beques Ferrer-Salat
INTERPRETACIÓ I COMPOSICIÓ

XI EDICIÓ BEQUES FERRER-SALAT CURS 2020-2021

La recerca de l'excel·lència com a compromís essencial

La Fundació de Música Ferrer-Salat considera l'educació musical un element fonamental en la formació integral de les persones i una de les bases essencials del progrés social

Objectius

És per això que, d'acord amb el seu compromís amb la recerca de l'excel·lència, convoca en aquesta edició 12 beques per cursar tots els estudis al Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu. La Fundació agraeix a la Fundació Conservatori Liceu la seva inestimable col·laboració per aconseguir aquest objectiu.

Tipus de beques

La Fundació de Música Ferrer-Salat ofereix 12 beques destinades a realitzar els estudis superiors en Interpretació (Música Clàssica i Contemporània, Guitarra Flamenca, Jazz i Música Moderna) o Composició en el Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu.

Accés a les bases

Per disposar de més informació sobre les beques, pot accedir a la secció de bases de les mateixes mitjançant el següent enllaç Veure les bases

Descàrrega les bases

Descarrega les bases de les beques de el premi en format PDF

L'educació musical és un element essencial en la formació de les persones

És per això que, d'acord amb el seu compromís amb la recerca de l'excel·lència, la Fundació convoca anualment les beques per a cursar tots els estudis superiors al Conservatori del Liceu.