MASTERCLASSES

Compartir l'experiència i el coneixement

La Fundació de Música Ferrer-Salat, dins del seu vessant pedagògica, presenta dos cicles de Masterclasses que tenen lloc al llarg de l'any en el Conservatori Superior del Liceu de Barcelona.

Un primer cicle, Liceu Jazz, que es desenvolupa durant la tardor i s'emmarca dins de Festival Internacional de Jazz de Barcelona, ​​esdeveniment amb el qual la Fundació manté un estret vincle des de fa molts anys. D'altra banda, dins de l'àmbit de la música clàssica, té lloc el cicle Liceu Cambra, el qual combina, juntament amb les masterclasses, un intens programa de concerts.

En tots dos casos es pretén que grans noms de l'panorama actual de l'món de la música puguin anar a Conservatori del Liceu per compartir, amb els joves estudiants de música, coneixements i experiència en una sessió oberta a el públic interessat.

Cicles formatius combinats amb concerts

Comptar amb ple suport financer per a realitzar els estudis complets en el Centre Superior de la Fundació Conservatori Liceu i desenvolupar el teu talent en una institució que ofereix als seus alumnes una formació musical de gran nivell amb un professorat expert i reconegut, un entorn educatiu dinàmic i exigent i un extens programa de classes magistrals amb professors convidats de gran relleu.

Més informació

Per a qualsevol dubte en relació a les Masterclasses, si us plau contacti amb nosaltres.