Protecció de dades de caràcter personal

L'Usuari podrà remetre a FUNDACIÓ DE Música Ferrer-Salat, amb NIF G-08844078 i domicili a Av. Diagonal 549, 5a planta, 08029, Barcelona (Espanya), les seves dades de caràcter personal a través dels diferents formularis que a aquest efecte apareixen incorporats a la pàgina web.

Aquests formularis inclouen informació concreta sobre les finalitats per a les quals les seves dades seran tractades, en compliment a les exigències establertes en el Reglament General de Protecció de Dades (RGPD) i restant legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Les seves dades personals seran tractades per FUNDACIÓ DE MÚSICA ERRER-SALAT de forma confidencial i només per a aquelles finalitats que vostè hagi consentit.

Les seves dades no seran comunicades a tercers, llevat que s'especifiqui el contrari en el formulari. Aquest tractament es basa en el seu consentiment.

Termini de conservació

Les seves dades es conservaran durant el termini màxim legal en el cas de Farmacovigilància, i respecte a la resta de tractaments, es conservaran durant el mínim legal i que es definirà concretament en cada formulari de contacte concret, llevat que vostè consenti que es conservi durant un termini superior, sense perjudici de conservació i manteniment sota el degut bloqueig per a la seva posada a disposició de les autoritats.

Aquest tractament es basa en el seu consentiment. Recordi que pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment.

Exercici de drets i reclamacions davant l'AEPD

Pot exercir els seus drets d'accés, rectificació, supressió, limitació i / o portabilitat, així com efectuar qualsevol consulta o suggeriment en relació amb el tractament de les seves dades de caràcter personal, dirigint-se a l'Delegat de Protecció de Dades (DPD) a través d'algun dels següents mitjans, acompanyant còpia del seu DNI o document identificatiu equivalent:​

(i). Mitjançant correu electrònic que haurà de dirigir a l'adreça lcapo@fundaciomusicaferrersalat.com

(ii). Correu postal dirigit a FUNDACIÓ DE Música Ferrer-Salat amb direcció a Av. Diagonal 549, 5a planta, 08029, Barcelona (Espanya).

Té dret a presentar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD), autoritat competent en matèria de protecció de dades per escrit dirigit a la seu d'aquest organisme.

Confidencialitat i Seguretat en el tractament de dades

La informació rebuda per FUNDACIÓ DE Música Ferrer-Salat & nbsp; a través de la present pàgina Web serà tractada amb la màxima reserva i confidencialitat.

Així mateix, FUNDACIÓ DE Música Ferrer-Salat & nbsp; declara i garanteix que ha establert tots els mitjans tècnics al seu abast per evitar la pèrdua, mal ús, alteració, accés no autoritzat i robatori de les dades facilitades pels usuaris, sense perjudici d'informar que les mesures de seguretat a Internet no són inexpugnables.

Xarxes socials

L'usuari podrà unir-se als grups que FUNDACIÓ DE Música Ferrer-Salat té en diferents xarxes socials. L'usuari que es faci fan d'algun d'aquests Grups, accepta les condicions d'ús i política de privacitat de la xarxa social corresponent.

SERVEI

PROVEIDOR