PREMI REINA SOFIA DE COMPOSICIÓ MUSICAL

Impulsem la creació musical

El Premi Reina Sofia de Composició Musical està destinat a estimular la creació musical per a orquestra simfònica en les seves diferents modalitats.

Objectiu de el premio

El Premi Reina Sofia de Composició Musical està destinat a estimular la creació musical per a orquestra simfònica en les seves diferents modalitats i facilitar als compositors la possibilitat que la seva música pugui ser interpretada, escoltada i difosa. Amb aquest objectiu, la Fundació de Música Ferrer-Salat atorga, anualment, el Premi Reina Sofia de Composició Musical amb una dotació econòmica de 35.000 €.

Agraïments

La Fundació de Música Ferrer-Salat agraeix a Sa Majestat la Reina Sofia que hagi acceptat cedir el seu nom a el Premi.

La Fundació de Música Ferrer-Salat, així mateix, agraeix a l'Orquestra Simfònica de Radiotelevisió Espanyola que hagi interpretat i estrenat totes les obres guanyadores de el Premi Reina Sofia de Composició Musical, així com a Ràdio Nacional d'Espanya per la seva contribució a la difusió de les mateixes..

Més informació

Per a qualsevol dubte en relació a el Premi Reina Sofia, si us plau contacti amb nosaltres.