Projectes destacats
Projectes destacats
FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA

ALTRES ACTIVITATS

Col·laboració i sinergia entre entitats

La Fundació de Música Ferrer-Salat, seguint en la línia del compromís adquirit amb l'educació musical com a factor fonamental per a la cohesió i l'equitat socials, ha anat ampliant progressivament el seu àmbit d'actuació més enllà del Premi Reina Sofia, de les Beques Ferrer-Salat, els programes Liceu Cambra i Liceu Jazz, i de la Primària Musical a les Escoles Parroquials. Les noves accions de mecenatge de la música es concreten en la seva col·laboració amb el Concurs Tenor Viñas i amb el Conservatori del Liceu.

primaria musical

PRIMÀRIA MUSICAL PER A LA INCLUSIÓ

Programa musical de primària per a la integració social

L'educació musical és una eina fonamental per a la integració i la cohesió socials. La música crea vincles culturals i emocionals insubstituïbles entre les persones, i el seu estudi promou el progrés humà i ètic en el si de la societat.

MUSICOTERÀPIA A NEXE FUNDACIÓ

La música millora la qualitat de vida

La Fundació col·labora des de l'any 2016 amb Nexe Fundació, entitat de referència a Barcelona d'atenció a la infància amb pluridiscapacitat i a les seves famílies, explorant el poder infinit de la música per contribuïr a la millora de la qualitat de vida.

style switcher

primaria musical

ARTRANSFORMA DE QUERALT PRATS

Accés universal a l'art i la cultura

ARTransforma és una entitat sense ànim de lucre fundada el 2009 per professionals de l'art i la cultura amb l'objectiu de fomentar la igualtat d'oportunitats i l'accés universal a l'art i a la cultura en qualsevol vessant (participació, educació, professionalització ...) i disciplina artística (música, dansa, pintura, teatre ...).

HIP-HOP PROJECT IN DE SALIH GÜLBAY

Reduïr els símptomes psicológics en refugiats adolescents

Desenvolupar i aplicar el "Model de Teràpia de Hip-Hop integrat" (Integrated Hip Hop Therapy Model) per reduir els símptomes del trastorn d'estrès post-traumàtic dels refugiats adolescents..

style switcher