Altres activitats

Col·laboració i sinergia entre entitats

La Fundació de Música Ferrer-Salat, seguint en la línia de l'compromís adquirit amb l'educació musical com a factor fonamental per a la cohesió i l'equitat socials, ha anat ampliant progressivament el seu àmbit d'actuació més enllà de el Premi Reina Sofia, de les Beques Ferrer Salat , els programes Liceu Cambra i Liceu Jazz, i de la Primària Musical a les Escoles Parroquials. Les noves accions de mecenatge de la música es concreten en la seva col·laboració amb el Concurs Internacional de Cant "Francesc Viñas" i amb el Conservatori del Liceu.

primaria musical

Programa musical de primària per a la Integració social

L'educació musical és una eina fonamental per a la integració i la cohesió socials. La música crea vincles culturals i emocionals insubstituïbles entre les persones, i el seu estudi promou el progrés humà i ètic en el si de la societat..

Veure més

La música millora la qualitat de vida

La Fundació col·labora des de l'any 2016 amb Nexe Fundació, entitat de referència a Barcelona d'atenció a la infància amb pluridiscapacitat ia les seves famílies, explorant el poder infinit de la música per contribuir a la millora de la qualitat de vida.

style switcher

primaria musical

Accés universal a l'art i la cultura

ARTransforma és una entitat sense ànim de lucre fundada el 2009 per professionals de l'art i la cultura amb l'objectiu de fomentar la igualtat d'oportunitats i l'accés universal a l'art ia la cultura en qualsevol vessant (participació, educació, professionalització ...) i disciplina artística (música, dansa, pintura, teatre ...).

((( CAT )))

Concurs Internacional de Cant Francesc Viñas

Es un honor, para la Fundación de Música Ferrer-Salat, colaborar en el Concurso Internacional de Canto Francesc Viñas mediante la convocatoria anual de un Premio Extraordinario dedicado al estudio de la técnica del canto -con figuras de renombre mundial - y destinado a 6 cantantes españoles inscritos que habrán participado en cualquiera de las pruebas del Concurso Tenor Viñas.

style switcher

Conservatori del Liceu

Fruit de la intensa aliança amb el Conservatori del Liceu, s'han anat succeint múltiples iniciatives per a una millora constant dels equipaments de l'Conservatori.