MILLORAR LA QUALITAT DE VIDA

Nexe Fundació

La Fundació de Música Ferrer-Salat col·labora estretament des de l'any 2016 amb Nexe Fundació, entitat de referència a Barcelona d'atenció a la infància amb pluridiscapacitat ia les seves famílies, explorant el poder infinit de la música per contribuir a la millora de la qualitat de vida d'aquests nens i nenes i de les seves famílies.

El mecenatge de la Fundació de Música Ferrer-Salat consisteix en la contractació d'una experta en musicoteràpia, en la formació de l'equip tècnic de l'entitat, en l'adquisició d'instruments, i en l'adequació de les aules.

Nexe Fundació és una entitat privada especialitzada en l'atenció a nens amb pluridiscapacitat i les seves famílies, s'ofereixen recursos globals i individualitzats a les necessitats educatives, sanitàries i psicosocials de l'infant, del primer moment de naixement i suport a la família.

Nexe es va constituir com a Fundació l'any 1991, en el marc dels els primers centres d'atenció precoç de Catalunya el 1981, per potenciar noves intervencions i activitats dirigides a l'atenció global i interdisciplinària dels nens amb greus trastorns en el desenvolupament i en les seves famílies.

Per a més informació entrar a l'enllaç https://www.nexefundacio.org/

Més informació

Per a qualsevol dubte en relació a Nexe Fundació, si us plau contacti amb nosaltres.