Masterclasses

La Fundació de Música Ferrer-Salat, dins la seva vessant pedagògica, presenta dos cicles de Masterclasses que tenen lloc al llarg de l’any en el Conservatori Superior del Liceu de Barcelona. Un primer cicle, Liceu Jazz, que es desenvolupa durant la tardor i s’emmarca dins el Festival Internacional de Jazz de Barcelona, esdeveniment amb  què la Fundació manté un estret lligam des de fa molts anys. D’altra banda, dins l’àmbit de la música clàssica, té lloc el cicle Liceu Cambra, el qual combina, juntament amb les masterclasses, un intens programa de concerts.

En ambdós casos es pretén que grans noms del panorama actual del món de la música puguin anar al Conservatori del Liceu per tal de compartir, amb els joves estudiants de música, coneixements i experiència en una sessió oberta al públic interessat.

Liceu Jazz

Agenda Liceu Jazz 2018

Accedeix al nostre canal de Youtube aquí

Liceu Cambra