Estel Vivó, una saxofonista becada per la Fundació, és reconeguda internacionalment.

Estel Vivó tocant el saxòfon

Vivó ha guanyat el 2n Premi de l’International Music Competition 2021 de Cracòvia.

La saxofonista Estel Vivó ha guanyat el 2n Premi de l’International Music Competition 2021 de Cracòvia, Polònia. Actualment Vivó cursa el quart curs a l’aula de saxos del Conservatori del Liceu, i ha estat becada per la Fundació de Música Ferrer-Salat durant tota la seva etapa al centre superior, des del curs 2018-2019.
Des de la Fundació estem orgullosos de recolzar el talent de cada vegada més músics joves. Felicitats, Estel!

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...