Gran acord entre la fundació, el conservatori del Liceu i el gran teatre del Liceu

Estel Vivó tocant el saxòfon
La Fundació Ferrer-Salat, el Conservatori del Liceu i el Gran Teatre del Liceu signen un conveni de col·laboració per catapultar el talent jove

El passat 22 de novembre es va signar l’acord de col·laboració entre la Fundació de Música Ferrer-Salat, la Fundació Conservatori del Liceu i el Gran Teatre del Liceu, reafirmant, un cop més, el seu compromís amb el talent musical del país. El conveni ha estat ideat per crear un marc d’oportunitats pels joves creadors i músics del Conservatori del Liceu, a qui convertirà en els protagonistes del Gran Teatre a través de les produccions del Trencanous-Jazz, El monstre al laberint, La cuina de Rossini i (Oh!)pera durant la temporada 2021-22.

L’acord busca facilitar la professionalització i la inserció laboral dels estudiants del Conservatori al món de la música, acompanyant-los en les seves primeres passes fora de les aules sense deixar de dignificar el seu valor com a talent emergent. Es tracta, doncs, d’un acord de valor educatiu i de gran rellevància artística: participant en les produccions del Gran Teatre del Liceu, els estudiants del Conservatori tindran l’oportunitat d’aprendre i créixer en un entorn completament professional en el qual es potenciarà el seu talent, contribuint així a l’excel·lència musical que tant el Conservatori com el Gran Teatre del Liceu aporten a la nostra cultura des dels seus inicis.

El projecte queda emmarcat dins el programa LiceuAprèn, que té com a objectiu acostar els beneficis educatius de la música i les arts a nens i joves. Amb aquest objectiu, des de LiceuAprèn es treballa en tres línies: la creació i producció d’espectacles dirigits a nens i joves, un programa de formació i la creació de vincles de col·laboració amb diferents institucions seguint sempre objectius d’inclusió social, formació, investigació i innovació.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...