Projecte d’Investigació

Un projecte pioner al món per descobrir tot el poder que amaga la música

La Fundació de Música Ferrer-Salat reuneix forces amb l’Hospital Sant Joan de Déu i el Conservatori del Liceu per a desenvolupar un estudi pioner en el món amb l’objectiu de descobrir el veritable poder de la música i com afecta els cervells més joves.

I és que, com afecta la pràctica musical continuada el cervell d’un infant amb trastorns del neuro desenvolupament? Amb el projecte d’Investigació, la Fundació de Música Ferrer-Salat vol potenciar i maximitzar l’impacte de tots els seus altres projectes aprenent fins a quin punt la música pot ajudar-nos a canviar el món.

El nostre projecte estudiarà l’efecte de la pràctica musical continuada en el conjunt d’alumnes becats pel projecte Primària Musical amb l’objectiu de demostrar els beneficis que té la música en el seu expedient acadèmic i desenvolupament personal, demostrant alhora que la musica no és només una part fonamental de la nostra cultura sinó una eina amb potencial infinit i necessari per la societat.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...