La becada Gisela Dekort, premiada internacionalment

Gisela Dekort

La jove saxofonista de només 17 anys ha estat reconeguda amb diversos premis de prestigi internacional.

En els últims mesos, Gisela Dekort ha guanyat el 1r premi del VII Odin International Music Online Competition, el 1r premi del XII World Open Online Competition i el Grand Prize del concurs Classical Music International Competition, organitzat per IYMC (International Youth Music Competitions).

Enguany ja ha demostrat el seu talent i perseverança al programa «Prodigios» de TVE, un concurs televisiu dedicat a joves promeses del món musical, on va quedar finalista.

Dekort forma part de l’Aula de Saxòfon del Conservatori del Liceu, on estudia amb el professor Albert Julià. L’Aula de Saxòfon ha acollit altres futures promeses del món del saxo com Queralt Vivó o Maria Torres, totes dues becades per la Fundació Ferrer-Salat.

Des de la Fundació volem felicitar a la Gisela i animar-la a seguir creixent. Endavant!

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DCL’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management...