COL·LABORACIÓ AMB EL CONSERVATORI DEL LICEU

Un espai per créixer i crear

Un bon piano, bateria, ampli o simplement un espai amb una insonorització adequada pot brindar a l’alumne la llibertat artística necessària per convertir-se en un músic. És per això que la Fundació de Música Ferrer-Salat vetlla per la constant actualització i millora de les instal·lacions del Conservatori del Liceu.

DELS EQUIPAMENTS AL CONSERVATORI CAL DESTACAR:

2014 – Adquisició de 46 pianos Yamaha i una arpa Lyon & Heal.

2015 – Informatització del procés d’assignació i de reserva d’aules d’estudi, i adquisició d’una marimba.

2016 – Adquisició d’un corn anglès, tres bateries, cinc equips de música i un contrabaix.

2017 – Adquisició d’un piano Yamaha de gran cua.

2018 – Adquisició d’una viola Marinus Cappichioni, Fecit Arimini A. D. 1966.

2019 – Adquisició d’un violí italià de Raffaele & Antonio Gagliano, Nàpols, c. 1800.

2021 – Adquisició d’un violoncel Charles Adolphe Gand, París, 1854.

Presentació del violoncel Charles Adolphe Gand (París, 1854) a càrrec de la violoncel·lista Erica Wise.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...