Miquel Muñiz premiat al Primer Palau

Miquel Muñiz

El violinista Miquel Muñiz, becari de la Fundació Ferrer-Salat durant tot el seu pas pel Conservatori del Liceu, ha estat guardonat amb el segon premi del Primer Palau.

Guanyador del concurs Juventudes Musicales en la categoria d’arc, Muñiz va tocar al Palau de la Música el passat 16 de setembre en un concert del qual el jurat en destacaria un “entusiasme interpretatiu que denota talent indiscutible”, a més d’una projecció de futur assegurada.

Muñiz està cursant l’últim curs del grau superior del Liceu mentre participa en el programa d’erasmus a l’Alta Escola de Música de Lausana (HEMU) amb Svetlana Makarova.

Des de la Fundació volem felicitar de tot cor a en Miquel i animar-lo a seguir creixent com a intèrpret!

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...