Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz

L’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.

Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management Scholarships que concedeixen l’ambaixada espanyola als Estats Units i l’AECID, amb l’objectiu de promoure la cultura i herència musical espanyola en un dels nuclis culturals del panorama actual.

Sánchez es va formar com a intèrpret al Conservatori del Liceu amb la professora Amparo Lacruz, i va rebre la beca d’excel·lència Ferrer-Salat. Durant la seva carrera ha col·laborat amb la Fundació Pau Casals, amb orquestres com la Simfònica del Vallès i la JONDE, i ha guanyat diversos concursos amb duets i tercets de cambra.

Des de la Fundació ens sentim cada dia més orgullosos d’haver estat presents al llarg de la teva formació. Brava!

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...