Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz

L’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.

Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management Scholarships que concedeixen l’ambaixada espanyola als Estats Units i l’AECID, amb l’objectiu de promoure la cultura i herència musical espanyola en un dels nuclis culturals del panorama actual.

Sánchez es va formar com a intèrpret al Conservatori del Liceu amb la professora Amparo Lacruz, i va rebre la beca d’excel·lència Ferrer-Salat. Durant la seva carrera ha col·laborat amb la Fundació Pau Casals, amb orquestres com la Simfònica del Vallès i la JONDE, i ha guanyat diversos concursos amb duets i tercets de cambra.

Des de la Fundació ens sentim cada dia més orgullosos d’haver estat presents al llarg de la teva formació. Brava!

La becada Gisela Dekort, premiada internacionalment

La becada Gisela Dekort, premiada internacionalmentLa jove saxofonista de només 17 anys ha estat reconeguda amb diversos premis de prestigi internacional.En els últims mesos, Gisela Dekort ha guanyat el 1r premi del VII Odin International Music Online Competition, el...