Octavi Rumbau, guanyador del Premi

El jurat del XXXVIII Premi Reina Sofia de Composició Musical ha anunciat avui dia 13 de març de 2021 el veredicte final del concurs d’enguany: Octavi Rumbau Masgrau és l’autor de la composició guanyadora amb l’obra “El Belvedere de Escher, para piano y orquesta”.

El jurat ha estat format per Alfredo Rugeles, Ernes Martínez-Izquierdo, Carlos Fontcuberta, Jesús Rueda i presidit per Marcela Rodríguez, els quals han analitzat detalladament totes les obres presentades al Concurs. Aquest premi és convocat anualment per la Fundació de Música Ferrer-Salat i té una dotació econòmica de 35.000€.

L’obra guardonada es presentarà per primera vegada i serà interpretada per l’Orquestra Simfònica de Radiotelevisió Espanyola, el proper mes d’octubre, al Teatre Monumental de Madrid en presència del President de la Fundació de Música Ferrer-Salat, Sergi Ferrer-Salat.

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DCL’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management...