Octavi Rumbau, guanyador del Premi

El jurat del XXXVIII Premi Reina Sofia de Composició Musical ha anunciat avui dia 13 de març de 2021 el veredicte final del concurs d’enguany: Octavi Rumbau Masgrau és l’autor de la composició guanyadora amb l’obra “El Belvedere de Escher, para piano y orquesta”.

El jurat ha estat format per Alfredo Rugeles, Ernes Martínez-Izquierdo, Carlos Fontcuberta, Jesús Rueda i presidit per Marcela Rodríguez, els quals han analitzat detalladament totes les obres presentades al Concurs. Aquest premi és convocat anualment per la Fundació de Música Ferrer-Salat i té una dotació econòmica de 35.000€.

L’obra guardonada es presentarà per primera vegada i serà interpretada per l’Orquestra Simfònica de Radiotelevisió Espanyola, el proper mes d’octubre, al Teatre Monumental de Madrid en presència del President de la Fundació de Música Ferrer-Salat, Sergi Ferrer-Salat.

Aquí pot anar un peu de foto.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...