Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Octavi Rumbau

El passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.

Les Beques Liceu Júnior estan dirigides a joves d’entre 8 i 16 anys i són atorgades per la Fundació de Música Ferrer-Salat en un esforç conjunt amb la Fundació Conservatori del Liceu perquè els grans músics del futur rebin la millor formació a través del mecenatge durant el desenvolupament de la seva carrera musical.

Les Beques Liceu Júnior son un programa de preparació per als estudis superiors que, per ara, està oberta a les especialitats de piano i violí de l’àmbit de la música clàssica i contemporània.

En aquesta ocasió, els becats de la present edició van complaure al públic assistent amb un programa en que varen participar, amb repertori de piano: Alberto Villaescusa, Marc Ferrando, Cristina Aracil, Norah Wanton, Guillermo Ramírez i Alexis Pérez Arrua; i amb repertori de violí: Sofia Guillamon, Joana Santandreu, Joana Espar, Cecilia Novella, Enric Mollà i Claudia López.

Des d’aquí felicitar a aquests futurs grans músics, pel seu talent, pel mèrit i pels sacrificis que implica adquirir i arribar a aquest nivell d’excel·lència. Per a la Fundació de Música Ferrer-Salat és un luxe contribuir al seu desenvolupament com a músics però, sobretot, como a persones.

Perquè aquest és el nostre objectiu: Contribuir a generar igualtat d’oportunitats i donar accés a formació d’aquest nivell a joves amb talent, per tal que un futur, més enllà de compartir el seu art davant el públic, siguin un altaveu i disseminin en la societat el gran poder transformador i cohesionador de la música.

Una nova escola dins el programa social Primària Musical

Una nova escola dins el programa social Primària MusicalL’escola Pia Sant Antoni de Barcelona es va incorporar el curs passat al programa Primària musical impulsat per la Fundació en col·laboració amb la Fundació Conservatori Liceu i la Fundació Escoles Parroquials de...