Torna la música, torna el Liceu Jazz.

La Fundació de Música Ferrer-Salat col·labora amb el Conservatori del Liceu i el Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona.

Concerts i Masterclasses Liceu Jazz 2021

Els estudiants del Conservatori del Liceu tornaran a compartir escenari amb les grans figures del jazz més internacional en una nova edició de Liceu Jazz.

El Conservatori del Liceu torna a ser protagonista de l’escena jazzística actual per acollir la 53a edició del Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona, gràcies al mecenatge de la Fundació de Música Ferrer-Salat.

Un any més, els estudiants del conservatori compartiran escenari amb els seus referents, no només veient-los en concert sinó aprenent en primera persona gràcies al programa de masterclasses que oferim al Conservatori del Liceu.

En aquesta edició programem fins a 27 concerts d’artistes com Melissa Aldana, Vijay Iyer, Avishai Cohen, The Charlie Parker Legacy Band o Joan Chamorro, entre d’altres.

També destaca l’actuació d’un exbecat per la Fundació, Kevin Díaz, que actuarà com a Premi Extraordinari del Conservatori del Liceu del curs 2020-2021.

Talent extraordinari al Concert Liceu Júnior

Talent extraordinari al Concert Liceu JúniorEl passat 26 de març va tenir lloc el Concert Liceu Júnior 2021-2022 a l’Auditori del Conservatori del Liceu on vam gaudir del gran talent de joves músics excepcionals provinents de tot Espanya.Les Beques Liceu Júnior estan...